The Designer

אני אלינור אמסלם, חייה ונושמת אופנה מגיל צעיר. מאז ומתמיד היה לי ברור שתחום האופנה זה התחום שלי לחיים. מיד לאחר השחרור שלי מהצבא בחרתי להתמקצע ולמדתי לימודי אופנה בבית הספר ״המדרשה לאופנה״. 

את הדרך אל החלום שלי התחלתי בתוך חדר קטן בבית של סבא וסבתא שלי בקריית גת. שם התחלתי רק משמלות ערב, עיצבתי ותפרתי עיצובים מיוחדים שלי. עם הזמן החדר הקטן הפך להיות סטודיו אותנטי שאליו הגיעו נשים רבות ובחרו בי להלביש אותן. 

אחרי תקופה מסוימת עברתי לבית הוריי שם פתחתי סטודיו גדול יותר והמשכתי בעשייה שלי. 

ביחד עם אימי חלמנו ודמיינו דגמים ועיצובים מדויקים שמהר מאוד הפכו למציאותיים. 

אחרי מספר שנים בתחום התגבר אצלי הרצון והתשוקה להמשיך לעשות את מה שאני הכי אוהבת והחלטתי להתרחב. פתחתי סטודיו גדול יותר בקריית גת, של שמלות ערב וחינות. במשך מספר שנים ליוותי כלות בערב החינה שלהן, הלבשתי אותן וגם עסקתי בעיצוב האולם. 

לאט לאט הבנתי שליווי הכלה מרגש אותי וגורם לי לתחושת סיפוק והחלטתי שאני רוצה להגשים חלום שליווה אותי הרבה זמן – לעצב שמלות כלה. 

כיום, הסטודיו שלי ״אלינור אמסלם״ מתמחה בשמלות כלה וערב במגוון רחב של סגנונות , גזרות קלאסיות ומדויקות. 

השאיפה שלי היא לייצר עיצובים עכשוויים תוך שימוש בטכניקות קוטור ללא דופי. כל תהליך העיצוב, החל משרטוט דגמים ועד לגימור הדגם, מתבצע כולו  במתפרה שלנו תוך הקפדה ודיוק מצד כל אנשי צוות העיצוב שלנו. 

הצוות שלי עובד בשיתוף פעולה הדוק עם כל לקוחה מרגע הגעתה ועד רגע לקיחת השמלה, במטרה להבין את החזון שלה ולייצר עבורה שמלת כלה ייחודית ומותאמת אישית באופן מושלם להעדפות ולמבנה גופה. כל זה על מנת שתרגיש תחושת נוחות ושלמות ביום החשוב והמרגש ביותר שלה. 

אז ברוכים הבאים לעולם שלי, נרגשת לשתף אתכם בדגמים ובעיצובים הייחודים שלי.

אוהבת,אלינור